Friday, March 25, 2011

SMS Tak Diundang

Sejak akhir2 ni selalu sangat terima sms yang tidak saya tunggu2 kehadirannya. Sms yang menawarkan saya untuk menonton perlakuan tidak senonoh. Tidak pernah saya respon...padamkan sahaja. Saya tidak berhajat melihat perlakuan demikian...Na'uzubillah....handphone saya pun tak canggih, cuma boleh bersms dan bercakap. Tiada kamera, apatah lagi untuk menerima gambar.

Sakit hati.

Saya perasan sms seperti ini mula saya terima selepas rakyat yang memiliki handphone diarahkan untuk mendaftarkan nombor telefon masing2, atas alasan yang saya kira sekadar diada2kan. Saya rasa seperti tertipu dengan arahan itu...Kenapa kita (rakyat) sering ditipu?

Saya selalu terfikir tentang telefon2 canggih yang dimiliki oleh anak2 remaja terutamanya...apa agaknya respon mereka setiap kali menerima sms seperti yang saya terima?

No comments: